Ako nakupovať

Objednanie tovaru v internetovom obchode Gant.sk je veľmi jednoduché.
Pripravili sme pre vás návod, v ktorom sa dozviete všetky potrebné informácie ako úspešne, rýchlo a pohodlne u nás nakúpiť. 

Krok č. 1
VÝBER TOVARU

Tovar si môžete vybrať prehliadaním cez menu nachádzajúceho sa na úvodnej stránke v ľavom hornom rohu alebo v strede stránky. Kliknite na kategóriu, v rámci ktorej si želáte tovar vyberať. Ďalšou z možností vyhľadávania tovaru je vyhľadávač, ktorý nájdete v pravom hornom rohu stránky. Do vyhľadávacieho riadku je potrebné zadať hľadaný výraz.  Zobrazia sa vám všetky relevantné výsledky vyhľadávania. Tovar si môžete nechať poslať na adresu alebo do Vami vybranej predajne. 
Po výbere príslušného tovaru kliknite na Vložiť do košíka - tovar automaticky vloží do vášho košíka a v pravom hornom rohu sa zobrazí okno s prehľadom kupovaného tovaru. Po kliknutí na Zobraziť košík sa môžete rozhodnúť, či dokončíte objednávku, alebo budete v objednávaní tovaru pokračovať. Množstvo upravíte tlačidlami + a -, tovar z košíka odoberiete krížikom x. Ak máte k dispozícii poukaz na zľavu, kliknite na odkaz Zadať kód zľavy. Po jeho rozbalení zadajte do kolonky kód kupónu a kliknite na Uplatniť kupón. Zľava vám bude z objednávky ihneď odpočítaná.

Krok č. 2
DOPRAVA A PLATBA

Ak máte tovar vložený v košíku, kliknite na tlačidlo Pokračovať. Vyberte si spôsob dopravy a spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje. Na výber máte z nasledujúcich možností:

  1. Doručenie kuriérom DPD, poplatok je 0 €

Pri objednávke vytvorenej do 13:00 hod. v pracovných dňoch, bude tovar doručovaný nasledujúci pracovný deň v čase 8:00 – 17:00 hod. na Vašu adresu alebo do predajne.
Povolená možnosť platby – v hotovosti na dobierku, platobnou kartou on-line a TrustPay.

  1. Doručenie kuriérom DPD službou DPD City service, poplatok je 4,90 €

Pri objednávke vytvorenej v pracovných dňoch v čase 8:00 – 15:30 hod., bude tovar doručovaný do 2 hodín od vytvorenia objednávky, na zvolenú adresu v Bratislave.
Povolená možnosť platby – v hotovosti na dobierku, platobnou kartou on-line a TrustPay.

Krok č. 3
DORUČOVACIE ÚDAJE

Úspešné ukončenie objednávky nie je podmienené registráciou.
Ak nakupujete prvýkrát a neželáte si registrovať sa, pred vyplnením Vašich osobných údajov a adresy doručenia, vypnite, prosím, funkciu  „Chcem sa prihlásiť“. Ak si želáte zaregistrovať sa, stačí, ak necháte funkciu „Chcem sa prihlásiť“ zapnutú.

Zaregistrovať sa môžete aj na úvodnej stránke nášho internetového obchodu cez záložku Profil.
Ak sa zaregistrujete získavate prístup k histórii a stave všetkých vami uskutočnených objednávok a pohodlný nákup ďalšieho tovaru, nemusíte opakovane vypĺňať objednávkový formulár ako neregistrovaný zákazník. Taktiež budete včas informovaný o akciách a novinkách. 

Ako registrovaný zákazník sa prihláste na svoj účet zadaním vašich prihlasovacích údajov.
Ak ste svoje heslo zabudli, môžete si ho nechať poslať na e-mail kliknutím na Zabudli ste svoje heslo? Zadajte prosím e-mail, ktorý ste pri registrácii zadali a potvrďte tlačidlom Chcem nové heslo. Obratom Vám zašleme postup pre obnovenie hesla.
Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, kliknite na kolonku Firemné údaje a vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ.
Pokiaľ si želáte tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, kliknite na kolonku Tovar chcem doručiť na inú adresu ako je adresa fakturačná a vyplňte adresu, na ktorú si želáte tovar nechať zaslať.

Pokiaľ máte všetko vyplnené,  skontrolujte si, prosím,  zhrnutie vášho košíka.

Krok č. 4
DOKONČENIE OBJEDNÁVKY

Ak sú všetky údaje správne, pokračujte stlačením tlačidla Objednávka s povinnosťou platby. Stlačením tlačidla Objednávka s povinnosťou platby nám potvrdzujete vašu objednávku.

Na váš e-mail bude zaslaná rekapitulácia a číslo vašej objednávky.

Ak ste registrovaný zákazník a nedostali ste e-mail s potvrdením o odoslaní objednávky, môžete si stav vašej objednávky overiť cez stránku v záložke Profil.
Ak ste neregistrovaný zákazník a nedostali ste e-mail s potvrdením o odoslaní objednávky, prosím, kontaktujte nás na našej zákazníckej linke +421 2 3500 3000.
Ak si prajete tovar v už nami potvrdenej objednávke zmeniť, stornovať alebo zrušiť, prosím, kontaktujte nás na našej zákazníckej linke          +421 2 3500 3000 alebo emailom na info@gant.sk.

Ďalšie informácie (vrátenie tovaru, reklamácie a pod.) nájdete v sekcii Obchodné podmienky a Podmienky rezervácie.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. Sme vám k dispozícii na našej zákaznickej linke +421 2 3500 3000 v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00 alebo nám pošlite e-mail na info@gant.sk.

Tím GANT

Váš košík 0

Zatvoriť

Potrebujete pomôcť pri objednávaní? Sme tu pre Vás počas pracovných dní od 9:00 do 17:00 na telefónnom čísle +421 2 3500 3000